Regulamin Apartamentu 313 w obiekcie PORTA MARE
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania
w apartamencie i na terenie obiektu Porta Mare co nie uchyla obowiązku przestrzegania przez Gości odrębnych regulaminów obiektu Porta Mare i jest integralną częścią umowy, do której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Przyjmuje się, iż dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. - Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu.
- Wynajmującym jest właściciel/Zarządca Apartamentu 313 tj. Monika Talarska-Szymczak, Michał Szymczak adres do korespondencji: ul. Bydgoska 2/3B, 61-127 Poznań.
- Najemcą jest pełnoletni Gość apartamentu, który zawarł z Wynajmującym Umowę Najmu. Osoby niepełnoletnie mogą gościć w apartamencie jedynie w towarzystwie i pod opieką swoich pełnoletnich opiekunów. W momencie zameldowania, Najemca zobowiązany jest do wylegitymowania się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Gościem jest osoba/osoby zgłoszone w toku rezerwacji i za których pobyt zapłacono.
- Obiektem jest budynek oraz kompleks budynków, w którym znajduje się Apartament 313.
Rezerwacja i meldunek
- Dokonanie rezerwacji i zawarcie umowy z Gościem następuje telefonicznie, przez kontakt e-mail, system rezerwacyjny znajdujący się na naszej stronie www lub za pośrednictwem serwisów rezerwacyjny takich jak booking.com i innych.
- Celem potwierdzenia rezerwacji, konieczne jest dokonanie przedpłaty w wysokości 30%,
w terminie 3 dni od chwili złożenia rezerwacji, na uprzednio wskazany numer rachunku bankowego. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulacją rezerwacji. W przypadku rezygnacji
z przyjazdu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. - Pozostała kwota za pobyt konieczna jest do zapłaty najpóźniej 48h przed rozpoczęciem pobytu.
- Do każdej rezerwacji doliczana jest opłata klimatyczna. Jej wysokość ustalana jest na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Kamienia Pomorskiego.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie, rażąco naruszył regulamin.
- Gość nie ma prawa użyczać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił pełną opłatę za pobyt. Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli wynajmujący poweźmie informację o przebywaniu stale w apartamencie większej ilości osób, niż podana przy rezerwacji liczba Gości, Najemca zobowiązuj się zapłacić karę umowną w wysokości 400 zł za każdą dodatkową osobę za dobę.
- Przebywanie osób innych niż Goście w apartamencie, możliwe jest w godzinach 10:00 – 22:00, o czym należy poinformować wynajmującego.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, opłata za pobyt nie będzie zwracana.
Doba pobytu w apartamencie
- Doba rozpoczyna się od godz. 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00.
- Wcześniejsze zameldowanie (od godz.10:00) lub późniejsze wymeldowanie (do godz.15:00), pod warunkiem dostępności apartamentu w danym dniu wymaga wcześniejszego minimum 72h przed przyjazdem uzgodnienia z wynajmującym.
Apartament
- W apartamencie obowiązuje całkowity (obejmujący również balkon i taras) zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest jedynie w wyznaczonym do tego miejscu (na zewnątrz budynku).
- Na terenie obiektu zabrania się smażenia ryb i innych potraw pozostawiających intensywny zapach.
- Wszelkie usterki wynikłe z użytkowania należy zgłaszać niezwłocznie personelowi obiektu oraz wynajmującemu.
- W obiekcie obowiązuje zakaz używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, które nie stanowią wyposażenia apartamentu (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego takiego jak telefon), np.: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Wynajmujący sam sprząta apartament w czasie pobytu.
- Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe Gościa. Dodatkowe sprzątanie apartamentu, wraz z wymianą pościeli i ręczników, jest możliwe za dodatkową opłatą w kwocie 250 PLN. Dla pobytów powyżej 10-dniowych dodatkowe sprzątanie, wymiana pościeli i ręczników wliczone jest w cenę wynajmu.
- Ręczniki wymieniane są na życzenie Gości, nie częściej niż co 4 dni
- Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są do gaszenia świateł oraz telewizorów znajdujących sie w wynajmowanym apartamencie.
Odpowiedzialność Gości
- Goście zobowiązani są do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w pokoju/apartamencie, które zakłócają wypoczynek innych gości, jest niedozwolone. Gość naruszający ciszę nocną obowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 PLN za każde stwierdzone naruszenie.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych osób przebywających w obiekcie. Zabrania się odtwarzania głośnej muzyki, nieprzyzwoitego, wulgarnego zachowania oraz zaśmiecania i zabrudzania obiektu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z jego winy. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody oraz pobrania opłaty od Gościa.
- Dzieci na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość powinien zawiadomić właściciela obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Dodatkowo za wyrządzoną szkodę Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce wynajmującego lub wskazanej przez niego osoby.
- Wprowadzanie rowerów, hulajnóg innych tego typu sprzętów do budynku możliwe jest za zgodą wynajmującego.
- W przypadku naruszenia Regulaminu, obiekt ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do zastosowania się do żądań kierownictwa obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
Odpowiedzialność wynajmującego
- Wynajmujący zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu realizacji usługi w sposób sumienny, uczciwy i rzetelny.
- Jeżeli z przyczyn zależnych od wynajmującego nie dojdzie do realizacji usługi, zwraca uiszczoną przez Gości zapłatę, co wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia Gości z tytułu jej niewykonania. Zwrot nastąpi w formie przelewu, na wskazany przez Gości numer rachunku bankowego, w terminie do 3 dni od dnia, w którym Gość zamierzał rozpocząć pobyt.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności związane z pracami budowlanymi jakie mają miejsce poza jego terenem.
- Wynajmujący zastrzega, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą odrzucane w całości.
- Wynajmujący zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie bez zbędnej zwłoki. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od wynajmującego (dostawa mediów) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji – Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie (środki pieniężne, przedmioty wartościowe, dokumenty, itp.). Należy zachować szczególną staranność związaną z zamykaniem drzwi i okien w momencie opuszczania pokoju/apartamentu.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego, przedmiotów i sprzętu w nim pozostawionego. Parking znajduje się na terenie niestrzeżonym.
Zwierzęta domowe
- Obiekt akceptuje małe i średnie zwierzęta domowe, po wcześniejszym uzgodnieniu. Może obowiązuwać dodatkowa opłata.
- Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz niektórych ras psów.
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania zwierzęcia na smyczy na terenie obiektu, tak aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu oraz do naprawy wszelkich szkód poczynionych przez zwierzę, jak i niezwłocznego usuwania wszelkich nieczystości przez nie pozostawionych.
- Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do ogólnodostępnej kuchni oraz na teren wewnętrznego i zewnętrznego placu zabaw dla dzieci.
- Zabrania się pozostawiania w pokojach zwierząt bez opieki.
- Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
- Zabrania się przebywania zwierząt na łóżkach oraz kanapach stanowiących wyposażenie apartamentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji – właściciel zostanie obciążony kosztami czyszczenia w/w przedmiotów.
- Jeżeli pościel, wykładzina lub kanapa w pokoju, w którym przebywa pies będzie przez niego zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel zostanie obciążony dodatkową opłata
w wysokości 100 PLN lub większą jeżeli wynajmujący udokumentuje potrzebę poniesienia wyższych kosztów doprowadzenia rzeczy do stanu z przed zniszczenia. - Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia obiektu i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Monika Talarska-Szymczak Kontakt
z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: przy.plazy.dziwnowek@gmail.com - Podane przez Klienta dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – tj. z uwagi na fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Dane osobowe Klienta mogą być ujawniane, udostępniane odbiorcom lub stronom trzecim, którymi mogą być podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych na mocy i w oparciu o umowy powierzenia i zgodnie z wymogami art. 28 RODO: dostawcom IT oraz innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, w tym także tym dostawcom usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy oraz od których dane są nam przekazywane takich jak m.in. Booking.com B.V., Airbnb, Inc.
- Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez następujący okres czasu:
- w celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – są przetwarzane przez okres trwania umowy, a także po jej zakończeniu, w szczególności w zakresie imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, które są konieczne w całym procesie rezerwacyjnym przez czas określony w przepisach szczególnych, jednak nie dłuższy niż przez 6 lat.
- gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) będą przechowywane w związku z archiwizacją danych związanych z obowiązkiem podatkowym przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ich archiwizacji. Po upływie tego okresu, Administrator usuwa dane jeżeli nie posiada innej podstawy ich przetwarzania.
- niektóre dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w szczególności w zakresie imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu, jakim dochodzenie roszczeń lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami – jednak nie dłużej niż przez okres 6 lat od rozpoczęcia ustawowego okresu przedawnienia w każdym konkretnym przypadku.
- jeżeli dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie zgody do komunikacji marketingowej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane przetwarzane będą przez czas obowiązywania zgody, którą osoba, której dane dotyczą może cofnąć lub ograniczyć w dowolnym momencie.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o udzieloną przez Klienta zgodę, wszystkie udzielone przez Klienta zgody na przetwarzanie ich danych osobowych mogą być wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klientowi przysługuje ponadto prawo żądania od Administratora danych dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, gdy Klient uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Klienta jego danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak brak podania danych przez Klienta będzie skutkował brakiem możliwości skorzystania z usługi rezerwacji, w tym brakiem możliwości kontaktu z Administratorem, a także brakiem możliwości przesyłania Klientowi informacji handlowych dotyczących ofert Administratora.
Dodatkowe postanowienia
- W przypadku kwestii spornych – prosimy o kontakt z właścicielem lub o kontakt pod numerem telefonu … … …
- Ewentualne spory Stron rozpatruje sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Gościa (w Polsce).
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.